Airport Mediation Airport Mediation
  • NL
    FR
  • Wie zijn we?
    Onze missies Koninklijk besluit Het team De rol van de Ombudsman
  • Baangebruik
    Het banenstelsel PRS Buiten PRS
  • Contact
    Aanvraag indienen Contact
  • Documentatie
    Jaarverslagen Analyses van de overvluchten per gemeente Luchtvaartkundige en juridische analyses Ontwerpbesluiten Informatiefiches
  • FR NL
Documentatie

Informatiefiches

Noties
Presentatie van de 3 banen op de luchthaven Brussel-Nationaal
Het PRS-gebruik
Windcomponenten
Operationele uurcapaciteit
Het quota count-systeem tijdens de nacht op de luchthaven Brussel-Nationaal
Vliegtuigtypes
De Brusselse geluidsnormen
Het vluchtplan van luchtvaartuigen
Verdeling van SID-opstijgingsprocedures vanaf banen 25R/L 2010-2019
De onderbrekingsprocedure van de nadering bij landingen

Statistieken
Jaarlijkse vrachtvervoer
Passagiersstatistieken
Statistieken van het aantal bewegingen
Statistieken van de nachtvluchten
Jaarlijks globaal Baangebruik
Verdeling van SID-opstijgingsprocedures vanaf banan 25R/L 2010 - 2022
Procedure
01 Bocht naar Rechts
01 Bocht naar Links
07 Rechtdoor
07 Bocht naar Links
19 Procedure "LIMA" met Bocht naar Rechts
19 Bocht naar Rechts "NOVEMBER" Single Runway
19 Procedure "LIMA" met Bocht naar Links
Procedure CHIEVRES-KANAAL
Procedure DENUT met Bocht naar Rechts
Downloaden
Procedure NICKY met Bocht naar Rechts
Procedure ZULU met Bocht naar Rechts
Procedure LNO met Bocht naar Links
Procedure SPI met Bocht naar Links
Procedure PITES met Bocht naar Links
Procedure ROUSY met Bocht naar Links
Procedure SOPOK met Bocht naar Links
Procedure CHIEVRES-RING met Bocht naar Rechts
Landingen 01
Landingen 07 LEFT
Landingen 07 RIGHT
Landingen 19
Landingen 25 LEFT
Landingen 25 RIGHT

Banen
Baan 01
Baan 07 LEFT
Baan 07 RIGHT
Baan 19
Baan 25 LEFT
Baan 25 RIGHT
  • > Jaarverslagen
  • > Privacy
  • > Meteorologische gegevens
Compte Facebook Compte Twitter Compte Instagram
Airport Mediation Logo (small)
  • airportmediation@mobilit.fgov.be
  • +32 2 206 28 21