| Evaluatie van de door Brussels Airport Company uitgevoerde werken aan baan 07/25L gedurende de zomer van 2025 |
| De onvoorziene reparatiewerkzaamheden aan baan 25L |
| Algemeen plan tot vermindering van geluidshinder op Brussel-Nationaal |
| De norm op niveau brengen |
| Stand van zaken 2025 |
| De cargovloot op Brussel-Nationaal - De gemiddelde leeftijd van vliegtuigen |
| De Boeing 777 blijft een luidruchtig vliegtuig |
| De voormalige opstijgprocedure vanuit de banen 07L/R "Leuven West" |
| Neutrale en onpartijdige evaluatie van 10 jaar gebruik van de opstijgprocedure voor banen 07 "Leuven Rechtdoor" |
| De hoge concentratie van luchtverkeer rond Huldenberg |
| Trajectafwijkingen op dezelfde luchtvaartprocedure |
| Trajectafwijkingen omwille van weersomstandigheden, onweersbuien, noodweer, de aanwezigheid van kalibratievluchten of andere bijzondere vluchten, van helikopters of speciale evenementen |
| I have a dream |
| Juridische analyse van het Memorandum van Brussels Airport Company |
| 2024 - 2029 Verbeterpunten |
| Memorandum 2024 voor een definitieve oplossing van de geschillen omtrent de overvluchten rond de Luchthaven Brussel-Nationaal |
| Berekening van de windcomponenten voor het baangebruik |
| De nachtprocedure "MIKE" (ex-ZULU) vanuit baan 25R |
| Stand van zaken 2024 |
| De tekortkomingen van Brussels Airport |
| Startbaan 19 van de luchthaven Brussel-Nationaal |
| Potentieel baangebruik van baan 07L onder VOR-omstandigheden tijdens de nacht - 24H |
| De bevoegdheden van de Federale Staat voor Brussel-Nationaal |
| De kleine windstoot en de constante windvlaag, twee totaal verschillende concepten |
| Het geluidsdecreet en de geluidsnormen van het Brussels Hoofdstelijk Gewest |
| Boeing 777, een vliegtuig dat 's nachts verboden blijft op Brussel-Nationaal |
| Concentratie, spreiding of billijke verdeling? |
| Is een luchtvaartwet een vals goed idee? |
| Het gebrek aan publicatie van RNP-procedures op banen 07L/07R |
| Prestatiegebaseerde navigatie - Het concept PBN |
| Stop fake news |
| Cartografie van de overvluchten |
| Veiligheidsstudie (2022) |
| Analyse van de historische operationele en juridische situatie van de vluchtprocedures |
| Analyse ENVISA |
| Aircrafts specifications QC departure, QC arrival and MTOW |
| De windnorm, dat is de knoop van het probleem |
| Verminderen van de geluidsbelasting van de opstijgingen vanuit baan 25R bocht naar links |
| Het zeer omstreden voorstel om baan 25L te verlengen |
| Satellietnavigatieprocedures |
| Analyse van de nota Feist en co |
| Problematiek van de opstijgingen van zware vliegtuigen op Brussel-Nationaal |
| NADP-Procedures |
| Juridische analyse Memorandum B.A.C. 2019 |
| Historiek en analyse van het geschil tussen de opstijgprocedures "Leuven Rechtdoor" & "Leuven West" vanaf de banen 07R/L van de Luchthaven Brussel-Nationaal |
| Zijn aeronautische procedures een plan of een programma (2020) |
| Belgische luchtvaartwetgeving |
| Statistieken landingen baan 01 mei |
| Evaluatie sluiting banen 25L-25R - September 2020 |
| Stand van zaken 2020 |
| Memorandum 2020 |
| Fiche 2019 - Belgische Luchtvaartwetgeving |
| Nachtprocedure "Zulu" |
| Stand van zaken 2019 |
| Memorandum 2019 |